miércoles, 29 de marzo de 2017

Setmana del 20 al 24 de Març 2017

Aquesta setmana Piero i Mac ens han preparat l'article de la setmana


Lunes: El lunes empezamos con un texto de Inglés como repaso para el examen del día siguiente.

Martes: El martes a primera hora hicimos el examen de Inglés, bastante fácil y rápido de hacer. Seguidamente de la clase de Bea y subimos a la segunda planta para ver unos vídeos como ya es rutina, y continuamos con Raspberry PI, en mitad de clase Bea se probó el birrete.



Miércoles: Comenzamos el día con Oscar yendo al piso para poner los cuadros de domótica, los colgamos en la pared y los ajustamos. Pero no los terminamos hasta el día siguiente.

Jueves: Oscar y la clase fuimos al piso para terminarlos de ajustar, una vez terminamos, fuimos al estudio y hemos estado probando el micrófono y si funcionaba todo. Incluso Oscar improvisó contra Ayoub.


Viernes: Por la mañana hicimos hojas de matemáticas de circunferencia, en la siguiente hora.

Final de curs

Aquest dimarts dia 28 de març ha estat la meva darrera classe del curs a PFI. Vam fer un petit examen, vam anar al bar de la Universitat i els hi vaig convidar. Després vam jugar una estona a ping pong.


Reflexions finals

Per acabar el blog d'aquest curs faré algunes reflexions sobre el PFI.

Recordo el primer curs que vaig ver PQPI (ara es diu PFI), va ser molt dur. Era com una lluita, jo volia ensenyar molta matèria i ells no estaven interessats. Va ser força complicat però vaig aprendre molt.

Aquest ha estat el cinquè curs que he donat classe al PFI i la veritat és que ara tots ens ho passem molt bé. No estic tant preocupat per acabar el temari que tinc planificat. El més important és que trobin un tema que els interessi, que posin allà les seves energies i que per fi es vagin acostant a uns objectius que ells es marcaran.

Al començament de cada classe faig alguna dinàmica de grup o els hi poso algun vídeo del que puguin aprendre alguna cosa. Em sembla que aquesta és la part de la classe que més els hi pot ajudar en les seves vides. Els he intentat sorprendre tot el que he pogut.

Fer classe al PFI m'ha aportat molt; he vist madurar a molts alumnes, he vist com molts s'han reconduït i molts m'han sorprès positivament. És cert que molts abandonen el curs o que hi són perquè no saben què fer, però espero haver sembrat una llavor i que tard o d'hora acabari germinant.

No m'oblido de les tutores i tutors que estan cada dia amb els alumnes, tota la meva admiració cap a ells, en especial per a la Ana, el Pedro, el Toni i la Esther.

Seguim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario